24/12/2016

** Merry Christmas! **

Hej kochani! 
W końcu nadszedł jeden z najpiękniejszych dni w roku - Wigilia Bożego Narodzenia. 
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem strasznie podekscytowana!


U nas w domu przygotowania pełną para.. Zakupy zrobione, choinka ubrana, cześć prezentów już pod nią leży. Mój mąż nie mąż właśnie zaczyna przygotowywać pierogi, a ja zabieram się za groch z kapustą. (Czy wspominałam Wam już, że to moje ulubione świąteczne danie?!) Ostatnie dni były pełne szumu, zakupów, biegania.. Nie mogę się doczekać, kiedy wszyscy odpoczniemy i odetchniemy. Uwielbiam moment kiedy wszyscy zasiadamy do stołu, jemy kolację, następnie odpakowujemy prezenty, ale chyba takim numerem jeden jest już późny wieczór, kiedy po Wigilii spokojnie siadamy, oglądamy filmy świąteczne i całe to napięcie z nas schodzi. To właśnie wtedy czuję się szczęśliwa i mam chwilę na to, żeby na spokojnie odpocząć i celebrować ten szczegony dzień! 

Chętnie posłucham jak wyglądają Wasze przygotowania do Świąt! Pomagacie rodzinie w gotowaniu czy może jesteście odpowiedzialni za dekoracje? A może mama z babcia w ogóle wygoniły Was z domu i kazały nie przeszkadzać? ;) Dajcie znać! 



Tymczasem chciałam Wam życzyć Cudownych Świąt Bożego Narodzenia! 
Pamiętajmy, że jest to czas, w którym powinniśmy zapomnieć o kłótniach, nieporozumieniach i choć na chwilę pogodzić się z naszymi bliskimi. To właśnie w Wigilię Bożego Narodzenia nasze serca są otwarte na innych, nasze marzenia się spełniają, a my mamy szansę na to, żeby oczyścić atmosferę oraz spędzić czas z najbliższymi. Pamiętajmy, że niektórzy nie mają już okazji naprawić swoich błędów, obyśmy nie byli jak Oni. Boże Narodzenie to czas pełen radości, uśmiechu, miłości i właśnie tego Wam życzę. 
Spełniajcie swoje marzenia, kochajcie innych i dajcie szansę komuś, by was kochał. Bo właśnie o to w naszym życiu się rochodzi, o miłość i szczęście!
 I oczywiście o wymarzone prezenty pod choinką! :D

Wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku! 
Eff! :)



P.S. Zdjęcia pochodzą ze Świątecznej Sesji w wykonaniu cudownej Małgosi! 

3 comments:

  1. Cudowni jesteście! Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy bardzo! Tobie rowniez zycze Wesolych Swiat! :)

      Delete
  2. Troche spoznione Wesolych Swiat!
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/ostatni-dzien-swiat.html?m=1

    ReplyDelete