31/10/2016

PHOTO MIX - OCTOBER!

Happy Halloween! 
Dziś 31 października więc w Irlandii hucznie obchodzimy Halloween. Dzieci zbierają cukierki, dorośli odpoczywają, a ja.. piszę dla was post z podsumowaniem miesiąca :)
Zapraszam! :)

Miesiąc zaczął się 'smutnie' ponieważ żegnałam Anetę, dziewczynę, która
 chyba jest moja bratnią dusza :D
Uwielbia wino, dobre jedzenie, prowadzi bloga, kocha podróżować.. No cała ja ;) Niestety musiała wracać do Polski, ale odliczam dni do jej powrotu :*
Tutaj możecie zobaczyć jej bloga, polecam: Blog Anety :)


W drugi weekend obchodziliśmy '18-naste' urodziny Krisa.
 Był tort, świeczki i super zabawa. Oby wieciej takich dni! :)

W połowie miesiąca wybraliśmy się do Polski na ślub Justyny i Łukasza. 
Więcej o tym możecie przeczytać w poprzednim poście :)


Przedostatni weekend października spędzałam sama.
 Jak wykorzystałam ten czas? Baardzo aktywnie, wzięłam się za porządne porządki w sypialni! Efekt? Spory. Mam nadzieję, że uda mi się wkrótce przygotować post, w którym rozpiszę się bardziej na ten temat. 

Ostatni tydzień tego miesiąca to nic innego, jak przygotowania do Halloween oraz wielka impreza organizowana przez Patryka i Rite. 
Było wspaniale! Nie możemy się doczekać powtórki ;)





Dzis rano wybralismy sie na wycieczkę.
Było pięknie, słonecznie, ciepło... Totalnie nie irlandzko :D Ale więcej na temat tego dnia dowiecie się już wkrótce;)





To tyle kochani! 
Poniżej kilka przypadkowych zdjęć, które również znalazłam w moim telefonie. ;) Mam nadzieję, że post mimo tego, że był krótki, przypadł wam do gustu. Staram się dodawać teksty co tydzień, w poniedziałki, ale chce żeby miały one sens, dlatego staram się zbierać jak najwięcej materiałów ;)



Ja uciekam szykować się do spania!
Spokojnych snów, 
Eff :) 

12 comments:

  1. Bardzo fajny wpis. Widzę, że Halloween bardzo udane :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje!
      Udane, udane :)

      Pozdrawiam :)

      Delete
  2. Dużo się u Ciebie dzieje! Fajny post :)

    MARTHA-ZAPRASZAM🍂

    ReplyDelete
  3. Zaczęłaś od wina i od razu wychodzę na alkoholika :D Ja mam wrażenie, że wróciłam z Irlandii już 3 lata temu, co sprawia, że strasznie tęsknię :( u mnie Halloween w tym roku w domu, bo nie było imprezowego nastroju, ale mam nadzieję, że za rok rozkręcimy razem jakąś fajną imprezę :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybys tego nie powiedziala, nikt by na to nie wpadl :D
      No, mozesz juz wracac. Wystarczajaco sie w tej Polsce nasiedzialas :D
      Jasne, ze tak. To bedzie niezapomniane Halloween :*

      Delete
    2. Haha po prostu nie masz z kim pić wina i dlatego chcesz, żebym wróciła! :P :*

      Delete
  4. Dużo ciekawych zdjęć. Lubię takie posty :D


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  5. bardzo ciekawy miesiąc.

    ten arbuz jest świetny. od razu przykuł moją uwagę, bo oryginalniej niż te wszechobecne dynie halloweenowe ;)

    ReplyDelete
  6. Wow, hucznie obchodzicie Halloween! super zdjęcia, przekazują pozytywną energię :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. bardzo ciekawy post i świetne pazurki
    zapraszam http://blogmarinaa.blogspot.com/

    ReplyDelete