03/10/2014

Projekt - Au Pair na wakacjach !

Mój projekt : Au Pair na wakacjach właśnie dobiega dobiega końca i czas na decyzje ,i jakies postanowienia . Troche za szybko, trochę za wcześnie, a mimo to, czuje, że to dobry moment na zmiany .
Albo na powrót do czegoś znanego ? W sumie, cieżko mi stwierdzić, co chce od życia i od samej siebie. Jestem zdecydowanie zbyt zakręcona .. Dlatego podziwiam ludzi, którzy wytrzymują ze mną i moją burzą pomysłów, to naprawdę wyzwanie :*
Od mojego ostatniego wpisu zdarzyło się wiele rzeczy, które zdecydowanie miały wpływ na moje decyzje, ale o tym w nastepnym poście :))
Wczoraj oficjalnie zakończyłam swoje wakacje, które niestety ze względu na kilka czynników wyglądały troszkę inaczej, niż miały wyglądać, ale koniec końców nie narzekam !
Znajomi obiecali mi najlepsze wakacje, i takie też były, czy to w Brnie (po kórym mam maaaase miłych, ale i szalonych wspomnień), czy to w Bukowinie (w której spędziłam czas z przyjaciółmi, ale i zaliczyłam połączenie megaaa kaca z choroba - nie polecam ! :D ).
Na razie to tyle. Muszę pomyśleć, jak zacząc nowy rozdział w życiu. Wypadałoby z przytupem, prawda ? ;)
Poniżej masaaaaa zdjęć ( to i tak tylko część całej sesji :D). Mam nadzieje, że blog nie oszaleeje ;)))

widok z okna samolotu nad Anglią ..

widok z okna samolotu nad Czechami :)

Brno



:) 
Lucky frog w Katowicach :) 
Jak widać Pani nie oszczędzała na bitej śmietanie :D

Zakopane ! :)


Droga do Morskiego Oka :)











Nie ma to jak wciąć się komuś w selfie :D
Czarny Staw pod Rysami ! 

Jak to było ? Drużyna Pierścienia ? :D

Prawie Łomżing na trawingu - czyli odpoczynek w Bukowinie :)





Zakopane ! :)



btw po kliknięciu w małe zdjęcie,mozecie obejrzec je w większym rozmiarze !
see you <3

No comments:

Post a Comment